FREDAG LOV !

Tja! , äntligen lov!
fan vad jag har längtat. och i sommar ska vi utomlands för första gången längtar som faN.
idag i skolan skulle vi typ göra värderings övningar om värdegrund och grejer,
helt förvirrande stog still i huvudet hela tiden förstog typ ingenting men i slutet gjorde jag det .
sen fick vi slutade så gick från skolan med linda johanna och rebecka. skulle följa med rebecka till dinmat.
så dom andra följde också med för att dom skulle handla en xray haahah!
jag handlade min lunch sen gick jag hem och åt. ska till johanna snart och kolla på patrik 1,5
har velat se den filmen ett bra tag nu men har inte hittat den så har inte kunnat ladda hem den -.-'
men idag ska jag kolla på den med johanna och dricka xtra :D ,
och i morgon ska jag träffa min moster som jag inte har träffat på jätte länge!
ska bli så roligt, och ska hanlda grymt med kläder i morgon ! ,
nej nu ska jag fortsätta kolla på resor och lyssna på musik. sen ska jag hoppa in i duschen

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0