Jag gillar att grilla :D

solade 30 min förra veckan , brände mig som fan i ansiktet somnade och glömde stänga av ansikts kanonen :/,
aj som fan , såg inte så fin ut i ansiktet några dagar efter. hatar när man flagnar ,
sen i förrigår solade jag med bella typ 20 min, blev typ brunare än henne! :| .
sen har jag träffat mickis också , guuud vad jag saknar henne ,
och snart är det dags för flytt . inte för att jag ser fram emot det så mycket men det kommer väl att bli bra tillslut ,
hoppas jag iaf, får ju tänka lite positivt iaf ,
sen är jag sams med kajsa igen , det känns bra , saknat henne lite faktist ,
har försökt sluta röka men det har inte gått så bra , man klarar sig inte på 3 cigg varje dag? ,
de är ju som att röka efter varje måltid, men timmarna i mellan då ? ,
nej jag orkar inte sluta röka iaf inte nu,
vill låta allting bli bra först innan jag ska orkar det , är så mkt att tänka på just nu ,
sköter knappt skolan längre , skolkade nästan hela förra veckan , sen har jag typ varit i skolan två och en halv dag den här veckan , men det är som det är och jag orkar inte just nu , mkt som gör mig nere just nu ,
och speciellt en grej igår kväll :S .
aja ska fixa håret nu skriver väl snart igen har inte orkat skriva på ett tag har haft fullt upp med annat typ.

tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0