onsdag ,

skit jobbig dag, har tpy varit irriterad hela skol dagen idaag,
folk verkar tycka det är roligt att tracka mig ,
men lovar peta på mig en gång till och du får en fet smäll jävlaaa töönt ,
vi skulle åka skridskor idag på morgonen kan inte ens stå på ett par skridskor så jag sket väl i det,
kom försent jag och rebecka hade typ tänkt att skolka men det blev inte så för våran lärare är inte den trevligaste ibland ,
vi komer 45 minuter försent han skällde på oss men vi sa inge , sen kom två killar i klassen ännu mer försent så våran lärare fick damp och det var inte så kul :P men lite kul iaf haha
i morgon har vi öppet hus vi börjar kl 1 på dagen och slutar tre men jag får gå tidigare för ska till frisören och blondera mig :); längtar som fan tills i morgon, eller lite kan gå och lägga mig sent i kväll :)
men ska göra annat nu ,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0