Tisdag

hey,
fick börja om . det händer något med min blogg.
men ska försöka nu att skriva lite varje dag,
allt är inte bäst just nu , lite struligt hemma,
och med vänner ,  ilband måste man vara osams tror jag ,
men kan man inte prata med varandra och försöka lösa saker kan man inte vara vänner,
man måster kunna prata med varandra och säga vad man tycker och känner utan att bli ovänner,
men kompisar kommer och går och det är bara dom bästa som finns för evigt.
idag vaknade jag och kom i tid till skilan iaf, frank var inte i skolan så vi fick sluta tidigare,
blev klar med mitt arbete på bilden, det vart inte så bra men bryr mig inte så mkt. jag är inte så bra på att rita ,
imorgon ska vi åka skridskor hoppas frank inte kommer i morgon , jag kan inte ens stå på ett par skridskor,
och jag hatar verkligen att åka skridskor .. får så jävla ont i fötterna , nej usch ska verkligen inte vara med i morgon ,
på torsdag ska jag till frisören och fixa håret äntligen! :I . jaja men nu ska jag göra annat pappa kommer snart hem men innan ska jag kolla på simpson det brukar man ju aldrig få göra annars ,


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0